god kväll

God kväll! Dagen blev inte riktigt som planerat, Linda kom hit en snabbis, hjälpte mig med typ ett mattetal.. Sen åkte hon vidare till Karlstad igen och samma sak gjorde jag. Mötte upp Anna och Annasofia på stationen. Mitt mål var ju att finna en svart klänning, visst hittade jag ett par styckna men ingen som jag gillade tillräckligt mycket för att köpa så nu vet ja inte va ja ska ta mig till på lördag då det är svart klädsel som gäller! Var o prövade en klänning hos Linda, men den var inte riktigt i min smak men den såg ut som följer iallafall.


Men istället köpte jag iallafall en kjol som i affären var alldeles underbar men nu när jag kom hem blev jag lite osäker.. ÅÅH jag har blivit så snåål :P Köpte även årets första julklapp, älskar verkligen att köpa julklappar när man blir riktigt nöjd. Jag kunde liksom inte låta bli att köpa de här, men vi får väl se om personen i fråga kan hålla sig snäll ända fram till jul för annars tar jag de gärna själv ;) hihi

/Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0