heldag med Gerd

Hallå hallå, blev inte mycket till bloggande igår men jag hann inte med de.. Blev en heldag med den här pinglan istället


För nästan direkt efter skolan hängde jag med henne till Karlstad där vi först var en snabbis inne i stan, sen åkte vi ut till Hammarö och hälsade på hennes syster som bor där. Jag vill också flytta hemmifrån!! Var så mysigt så där =)

När vi kom hem vid halv 9 snåret bestämde vi oss för att prommenera istället för att jag skulle pallra mig iväg på min tråkiga träning. Sagt och gjort, 1 och en halv timma senare var jag hemma och då gick jag och a mig.

Nu ska jag ta lite frukost och sedan hoppa in i duschen! Ciao

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0