Min söndag

Då börjar söndagen lida mot sitt slut och jag vill verkligen inte till skolan imorn!! Uuuuush..

Idag har det väl mest varit en ganska typisk söndag, farmor kom hit på luch förut och så va Linda här. De va gott. Sen gick jag och Gerd ut på en långprommenad i det härliga höstvädret. Ska göra det varje söndag framöver blev de bestämt, går det lika bra som förra året vid den här tiden när vi bestämde oss för att cykla varje söndag så var de här den sista prommenaden :P När vi kommit hem i varje fall satt vi i hennes trapp ett tag o chillade, smorde planer om en julfest och ett reggaeparty ;)

När jag kom hem körde jag hela familjen till tågstationen för att släppa av Linda, det gick inge bra, fick kärringstopp bara för att jag såg personer jag kände, så blir det alltid av nån konstig anledning... Körde även ut till Skärgården osv. Har börjat köra väldigt mycket nu på sistonde, men blir inspirerad av alla som tar körkort nu. 

Nu sneglar jag lite halvt på One tree hill och de är så grymt bra! Dom hade vattenkrig precis och så kul ska ja med ha när jag flyttar hemmifrån med kompisar! Längtar som en dåre. Japp men nu ska jag duscha/Maggan

Kommentarer
Postat av: Lois

haha naej, säger rubriken dej nått? ;)

2008-10-19 @ 22:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0