städ

Inatt drömde jag att jag möblerade om på mitt rum, kanske är ett tecken på att de behöver förnyas? Har iallafall städat där inne nu på morgonen, skulle nog behöva rensa ur lite oså också men det får bli en annan dag..


Vet bara inte hur jag skulle kunna möblera..


Idag ska jag och Emma ta tag i företaget så gott de går, gjorde en ny logga igår som vi ska ha, ska fixa tryck på t-shirtar idag tänkte vi. Måste verkligen vara 100% klara med allting tills öppet hus som är på skolan den 9onde november eller när de nu är. Är ju rätt länge kvar egentligen men de är så mycket annat i skolan nu också.. Aja de kommer allt att lösa sig =)

/Maggan

Kommentarer
Postat av: Anna

8:e FAKTISKT! ;) ja åkte förbi dig och emma förut förresten! :P med lilla gustav! :D

2008-10-29 @ 16:54:00
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0