Träning för hela slanten

Yo my man. Så brukar sms som kickas till Gerd ofta inledas. Vet inte riktigt varför, men det klingar så bra på nå sätt..

Men iallafall så sitter jag här nu alldeles uppe i varv eftersom jag precis vart o tränat, kände mig totalt omotiverad och de var urjobbigt men fram åt slutet va de ändå helt ok. Vi inledde med att göra en övning som jag rekomenderar alla att göra varje kväll innan de ska sova, man börjar med 10 armhävningar, sen 10 situps. Sen kör man 9 av varje och så vidare ner till 1. Hade ingen kraft alls kvar i armarna efter de kan jag ärligt erkänna. Men nog om min träning, det är väl inte så jättemånga av mina ca 10 läsare som bryr sig om de ;)

Nu ska jag gå o borsta tänderna och sen ska jag försöka sova, good luck chuck jag är pigg som ett piggsvin just nu!/Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0