universitet

Istället för att glo på film o käka choklad har jag suttit vid datorn o kollat runt på olika universitet och utbildningar o så. Är riktigt sugen på att börja plugga med en gång faktiskt! Utbildningen jag vill gå finns lite överallt så de är bara o välja o vraka :D Men känner jag mig själv rätt så blir det nog ett års "chillande" precis som Emmas syster, eller rättare sagt ett års jobbande/resande om jag får som jag vill.

Nog om det, nu funderar jag nästan på att gå o lägga mig.. Imorn kommer visst Linda hit, hon får lov att hjälpa mig med matteprovet som jag har om en vecka. Stackars henne säger jag bara, jag kan inte ett skit o fattar nada.. Men men../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0