51 dagar i Ayia napa...

Då var jag hemma från skolan och den värsta dagen är över, har vart hemma ett tag men jag har inte haft ork till att sitta vid datorn. Nu sitter jag o väntar på att träningen i Karlskoga ska börja, för så mycket annat sker väl inte denna gråa dag. Har massa plugg som borde göras men de känns ju inte så lockande kan jag ju villigt erkänna.

Satt och kollade på sista minuten resor förut, som vanligt, och då såg jag att det fanns en resa till Ayia napa med boende på Kalypso i 51 dagar för typ 7000 eller nåt. I Juli kostar det så mycket för en vecka typ.. Händer väl inte mycket där nere så här års och vädret suger väl antagligen, men fatta vad härligt o bara dra, om ja inte gick i skolan o inte hade nåt annat för mig skulle ja inte tveka en sekund. Komma bort från de här trista vädret och den grymt tråkiga vardagen bara..


Vore ju inga större fel o strosa runt på den här stranden om dagarna....

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0