Utkast: Gick precis ...

Gick precis in på min 3sida för att kolla vad jag har gjort för att få så hög mobilräkning vaje månad. Blir lika chockad varje gång när smset från 3 kommer och det står hur mycket dom drar. Okej den är väl inte hög i jämförelse med många andras och det är visserligen inte jag som betalar men iallafall. Det visade sig iallafall att jag skickat 218 sms varav 118 av dessa var till Emma haha. Tur att vi har gratis till varandra. Jag hade ringt upp 49,23 och mobilsurfat för 20,66. Ja hade ingen aning om att jag hade mobilsurfat massa men visst.. Ne men nästa månad ska ja tänka mer när jag ringer..

Och enligt tre är jag fortfarande ägare av den här gamla mobilen. Den gillade ja..



/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0