Old pictures

God eftermiddag kära läsare

Dagen i skolan gick väldigt snabbt och efteråt så gick jag,Emma och Madeleine till stan för att kolla lite. Jag köpte mig hårnålar och ett nagellack, var rea lite här o var så jag passade på. Kostade mig bara 19,50 så de kan man allt kalla kap. Väl här hema har jag inte gjort mycket vettigt alls, kollat på tv mest. Sitter vid den gamla datorn nu för ja letar efter lite good music och herregud va skönt det är med bärbar säger jag bara, den här är stor som ett hus och för ett jädra liv! Men ja hittade iallafall massa gamla roliga bilder här :P



Hahaha här är man snygg i toppluva. Spelar Mario cart på nintendo 64, de va tider de!!

En gång i tiden avgudade jag att spela basket o kolla bara vad cool jag är...


Inte såååå längesen men snygga var vi allt redan då


De här är verkligen inte igår! I 7an tror jag när vi åkte till Finland och orienterade, här har jag lugg till o med :O

Sladder, jag och Emma hahaha så balla.. Tältade på gården då om ja inte minns fel.

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0