Svart klänning sökes

God morgon god morgon
Hoppas alla sovit gott, för det har verkligen jag! Så här bra har jag inte sovit på riktigt länge, kan kanske bero på väldigt lite sömn under helgen så jag hade en del att ta ikapp  men iallafall.
 
Idag är det alltså måndag och jag är så himla sugen på att åka och shoppa nånstans! Har fått nån stark impuls av att jag vill åka till Örebro, men dit lär ja ju inte komma tyvärr.. Är så trött på Karlstad hittar aldrig nåt. Måste ha något svart  till på lördag, men de borde ju inte vara allt för svårt att hitta hoppas jag.

 
Hade man haft rikligt med pengar hade man kunna beställt något av dessa..

Men nu ska ja gå o käka frukost! =)

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0