Hej igen!

Hallå hallå
 Då kör jag en liten nystart av bloggen igen, saknade den så mycket så jag har bestämt mig för att börja igen.
Var ju ett tag sen jag skrev sist men det har väl inte hänt så mycket märkvärdiga saker, har vart skolan om dagarna, roat mig på mig på helgerna, sovit på nätterna och så vidare.. Kan ju lägga upp lite bilder.


Har varit på födelsedagskalas hos Amanda

Har bott hos Ulla


Har myst ute i Skärgården med dom bästa :)

Har vart hos Lina och roat mig

Har även vart hos Anna och ätit gott

Och så vidare och så vidare...

Återkommer nog under dagen, är ju trots allt söndag och det brukar ju inte hända allt för mycket på söndagar./Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0