Zombievarning in the woods

Blää vilket hemskans mående jag har idag.. Men det var de värt de för gårdagen var skitkul!

Började hos Gerd som jag skrev i föregående inlägg och vid 10 gick vi vidare mot Norrgården där de inte var allt för mycket folk, men de gjorde inte nånting alls. Sen vart de dans all night long typ. Jag måste lägga av med att snacka så jäkla mycket skit jag kom ja fram till imorse när jag låg o tänkte tillbaks.. Vissa saker borde kanske vara ogjort från kvällen men de är väl bara o gå vidare så att säga.. Kom hem runt 3 och ja måste säga att jag aldrig somnat så fort tror ja!



Idag inledde jag med en riktigt långprommenad i skogen, ville helst inte synas bland sivilisationen.. Men de gick inte fort kan ja lova, kände mig som värsta zoombien i världen :P Men de var skönt iallafall. Nu vill jag bara sova och sova resten av lovet. Men de blire inget me!/Maggan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du jag tänkte et samma om mig själv, varför sa du så Amanda osv.

2008-10-25 @ 14:16:04
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0