bildlöst inlägg igen..

Fredag fredag, älskade fredag. Och äntligen har jag verkligen helg på riktigt!! Har inte haft helg på mer än en månad, vilket jag tidigare nämt men de känns så skönt :D Men nu känns de på nåt sätt onödigt att slösa dagen imorgon på att antagligen bara ligga hemma i stället för att tjäna ihop lite enkla slantar. Men de är klart man tänker så när man väl är ledig.

Direkt efter skolan idag åkte jag, Emma och Anna och köpte present till Linnea som fyllt 18 i veckan och sedan åkte vi och köpte godis, är ju fredag idag ;) Efter deee åkte jag med mamma och handlade, ja fattar inte att kylskåpet aldrig fylls hur mycket jag än handlar! Och nu sitter jag och småäter lite godis och kollar på Veronica Mars.

Klockan 5 ska jag möta Emma och då ska vi promenera upp till Linnea som bor typ 1 mil här i från, och till råga på allt är det 90 graders brant uppförsbacke nästan hela vägen... Men de ska bli skönt o ta en prommenad tycker jag./Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0