bläää

Blä för den här dagen. När jag vaknade i morse var hela mitt öga ihopklibbat och gick inte att öppna sen rann det ur de hela morgonen.. Väl i skolan var jag alldeles matt och mina ögon vägrade hålla sig öppna! Ser kanske inte så trevligt ut när man ligger över bänken och halvsover när läraren pratar, men jag har seriöst aldrig käntmig så trött. Aja efter lunchrasten gick jag hem iallfall, jag orkade verkligen inte gå på religionen och organisation o ledarskapslektionen. Istället åkte ja hem och sov. Har sovit sedan en halv timma eller så och de känndes jävligt skönt, dock är jag fortfarande trött :S

Sååå resten av dagen ska jag väl bara ta det lungt, vila upp mig och försöka att låta bli att bli riktigt sjuk, hur man nu gör de. Skulle megasupergärna åka o träna sen men jag antar att det inte ingår i intebliriktigtsjuk kuren.. /Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Anna

stackare :/ hela världen håller på att bli sjuka nu känns det som! Krya på dig gumman! <3

2008-09-01 @ 19:02:00
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0