dagen har sett ut som följer

Jag hinner inte med de här tempot, seriöst helgen är snart skut känns de som (Visst halva har inte ens gått) de är ju så kort! Har spenderat nästan hela dagen med morder och fader så nu är jag så trött på dom, haha neerå men ja känner inte för att sitta hemma ikväll..

Va iallafall först på Roma, käkade fläskfile hawaii med pommes, kalasgott! Sen åkte vi till Maxi. Sen åkte vi till Skärgården en liten sväng, hatar att vara där på hösten ser så dystert ut och de är så kallt inne i stugan.. Men efter det så åkte vi iallafall och hälsade på farmor med. Den lilla söta damen gav mig 300 svenska riksdaler och då blev jag lycklig som ett barn på julafton, de var verkligen behövligt! För jädrar va pengar det går åt nu för tiden :S


Här är en av alla kräftor fader natur har fiskat upp och som vi ska käka tonight, gott gotti gott gott.

/Maggan


I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0