Fint väder =)

God middag! Har haft en aktiv förmiddag här i min ensamhet, familjen åkte iväg tidigt i morse på orientering så jag är själv o de är skönt. Dock förede de sånt väsen imorse att ja inte kunde sova särskillt länge.. stället klev jag upp, kollade på Malcom, åt frukost, gick promenad med Valter och sedan började jag damsuga! Stod en lapp på köksbordet att ja fick 50 riksdaler om jag damsugade hela lägenheten, lättförtjänta pengar så de är vad jag har gjort. Städade mitt rum ganska noga också, de är riktigt kul o städa när man väl har tagit tag i de och de blir ju så rent o fint efteråt =)

Nu har jag parkerat mig ute på balkongen, är ju så soligt o fint ute så de känns nästan som en sommardag! Känns som om de va en evighet sen man kunde sitta i bara linne utan o frysa häcken av sig./Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0