FREDAG

Tjoho nu sitter jag är o smaskar Jungelvrål, de är inte så värst vanligt att man köper det, men idag kände jag att de va de ja skulle ha :P Är ju fredag och jag kör hårt på få i mig hela veckans sockerintag denna dag, för ikväll ska jag även till Gerd och göra marängswiss eller vare nu heter. Men de börjar ändå kännas som en helt okej vana så här efter några veckor att faktiskt inte köpa en godis eller 2 i kaffeterian under veckorna eller gå hem o baka ett lager muffins var o varannan dag. Så de kommer nog bli ännu bättre :)



Ska för övrigt dricka varm oboy och elda i öppna spisen hos Gerd, ska bli mys. Blir nog jag Emma och Anna, Maud är sjuker tyvär :( Alla är lite småsjuka hit o dit, jag är glad att jag haft mitt! /Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: emma

sv: haha tack malin! :)

2008-09-12 @ 16:54:04
URL: http://emmaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0