God morgon

Goder morgon kära läsare!
Denna söndagsmorgon sitter jag här vid köksbordet och lyssnar på dunderhög musik i lurarna och bloggar och kollar runt på Ayia napa.nu.. Rätt soft. Är för en gångs skull inte trött, vilket känns kanonskönt! Ska nog börja gå hem innan iallfall klockan 2 jämt, då slipper man va som en död fisk varenda söndag. Man kanske ska ta tag i den här dagen då och göra nåt av värde? Aa vi får väl se hur de blir med den saken.

Valde att följa med ut igår iallafall då och de valet ångrar jag verkligen inte :) Gick till Alina först där det var ett gäng partyglada brudar, sen innan 11 gick vi vidare till Stattshotellet. De va inte så jättemycket folk, men jag tycker inte de gjorde så mycket, kul o umgås med alla bara : ) Men det bästa av allt är att jag inte gjorde av med en enda krona under kvällen heller! Nu är det bara fyra dagar att lida sig igenom i skolan sen är de helg igen!/Maggan

 I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0