heatbreak hotel

Blev inget mys med "familjen" istället stannade jag hemma och bäddade ner mig i sängen och slog på en film som jag sprang ner o lånade av min kära granne. Heartbreak hotel, hahahaha jädrar vilken skön film! Ne men allvarligt de här vart en riktigt härlig lördagskväll. Men sugen på att dansa måste jag ju verkligen säga att ja blev! Men next weekend äre de som gäller för hela slanten igen! Och på onsdag är vi lediga så veckan kommer nog gå rätt snabbt.


Du & jag Gerd om 20 år? ;)


Imorn äre söndag och då ska ja försöka sova riiktigt länge och sen ska jag väl försöka göra nån nytta.. Typ städa och springa iallafall. Sen äre ju Greek! Hoppas alla andra haft en trevlig afton :) / Maggan


I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0