I väntan på Greek

Jag vill ut! Vill ut o gå eller vad som helst, men jag är seriös när jag säger att jag har sån jävla träningsvärk från igår att ja inte kan! Kan knappt röra mig och de är inte de minsta behagligt, va visst för längesen jag gjorde utfallssteg igen..

Men istället för att ja har rört mig en massa idag så har jag kollat klart på en film som jag lånade av Amanda i fredags, Försoning hette den och den va sådär tyckte jag. Inte riktigt min smak egentligen, men den va lite häftig på nåt sätt, rätt djup. Tror jag ska kolla på Made of honor snart, i väntan på att Greek ska börja. Mycket film o grejer idag, men som sagt så är jag ju lite handikappad../Maggan



I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0