i väntan på..

Jag hatar att vänta! Jag stressar jämt iordning mig och sen måste jag vänta och vänta och vänta.. Rena julafton.. Ska ju till Blå valvet strax då vare tänkt, jaa jag tänker nog köpa glass även fast ja inte får, ja har inte råd och jag är inte ens de minsta sugen. Men ska man fika så ska man väl fika.

Åh jädrar va de regnar ute nu då upptäckte ja när ja kollade ut! Blääää.. Regn är okej så länge man ska vara inne för då äre lite mysigt. Aja hoppas ni andra får en trevlig dag, återkommer väl fram åt eftermiddagen. Hoppas iallfall någon av mina filmer är klara då, datorn har nu stått på mer än ett dygn och så här ser det ut på dom som är snabbast:

Gossip girl 21.7%
White chicks 56.5%
Made of honor 65.7%
PS I love you 48.8%

Suck../Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0