Idol o prommis

Sitter här o kollar på IDOL eftersom de är i Karlstad idag, aa vad ska man säga? HERREGUD! Lämnar de ämnet tillomed..

Blev en prommenad förut iallafall, med Amanda och de va trevligt, bra sällskap : ) Blev en del Ayia napasnack och de va längesen nu tycker ja :P Mitt drömsenarie nurå ser ut så här: student 12/6 > Norge jobb tills typ 12/7 > Ayia napa i mitten av Juli, första veckan med Emma, Anna & Madde (minst) och sen en andra vecka med Amanda, Elinor, Kristin & Louise > Hemma o återhämta mig nån månad > Norge o jobba i några månader >RESA

Japp så ser de ut. Och nu tror jag jag ska poppa lite popcorn eller så ska ja bara gå o lägga mig, får se./Maggan

I love life


Kommentarer
Postat av: Anna

varför inte bara åka allihop? :P

2008-09-10 @ 22:08:06
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0