JÄVLA HALS

Min hosta tar knäcken på mig!! Förutom att de va den som gjorde att jag var tvungen att gå upp innan 6 imorse så tillåter den mig nu inte att vila heller, så fort jag lägger mig ner får jag nämligen värsta hostattackerna... Aa de är banne mig inte lätt.

Idag har dagen flutit på rätt bra, har haf t Organisation & ledarskap och Svenska. Skulle Egentligen ha skitinformation & layout också (Himla krongliga namn alla kurser ska ha!) men när jag och Emma suttit typ 2 timmar o väntat på lektionen så möts vi av en lapp däre står att de är inställt. Riktigt härligt, men lite surt att vi inte sett den tidigare. Men de va en underhållande rast iallfall, skrattade så jag höll på o dö ett tag. Efter skolan åkte jag och Maud med hem till Gerd iallfall, gosade lite med hennes små kaninbejbisar och lite annat som jag inte ska nämna egentligen för jag råkar visst ha syndat igen.... Är egentligen inte värd att käka goda saker imorn, men de skiter jag i! :P Ska iallfall sticka iväg på träningen sen o träna lite, halsen får säga va den vill, mamma med, jag ska träna. Punkt slut./Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Louise

Nu hoppas ajg att din hals snart blir bättre, så att du får det roligt när ni ska ut i helgen.. Jag vill också med!



Hittade den här sidan, typ som gratismakeup fast med kläder. Tänkte prova och se om det är enkelt.

Man tjänar ihop poäng som man sedan får ut som presentkort hos H&M, JC eller Gina Tricot.

Jag värvar gärna dig om du vill (A) :)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=9181

2008-09-04 @ 18:30:00
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0