kakbak

Nu har jag åter igen misslyckats med ett bakande, skulle göra chokladdrömmar men öhm de som står i ugnen just nu ser mer ut som en enda stor bajskorv... I receptet stod de att man skulle kunna dega ihop allt till en korv o sen skära av den, men de blev mer som en smet för mig så de gick inte.. Tror jag har råkat ut för de förr, men de stod ju inget om att smälta smöret ju om de är de de hänger på! Jag som skulle ge dom till min farmor för hon gillade dom så himla mycket sist ja gjorde dom men ja tror inte hon vill ha de här. Och jag får inte ens äta av de, men ja kan ju erkänna att jag smakat på smeten.. Ja jaa nog om de för så spännande va de ju inte.

Gissa om ja fått nåt gjort hitils idag? Ne de vill ja inte påstå direkt, har läst 2 sidor i min bok som vi ska läsa på svenskan. Pärlan heter den, och va inte så hemsk som gammla böcker vanligtvis brukar vara.

/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄna

hahaha kan se allt framför mig! ;D

2008-09-14 @ 16:50:57
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0