MÅNDAG

Tack o lov, då var måndagen avklarad! Gick rätt så smärtfritt, dock finns det människor här i världen man bara vill strypa och sådär men man får hålla ut :)

När jag kom hem hade min älskade mor gjort pannkakor, vilket verkligen verkligen satt som de skulle! Jag kan verkligen bryta ihop totalt om inte jag får mat i mig. Får helt och fullt skylla mig själv att ja inte äter maten i skolan men ja är inte tillräckligt stark helt enkelt! Nu borde jag sysselsätta mig med något för att inte somna, men känner jag mig själv rätt så kommer ja somna tyvär.. Har inte sovit middag sen i torsdags nu så jag börjar äntligen komma ur den onda cirkeln, trodde jag iallafall för nu är jag astrött... Aja, träning sen med. Får faktiskt se om jag orkar idag, har verkligen ingen lust alls..Fast de brukar jag ju jämt säga så åter igen, känner jag mig själv rätt åker jag med ändå../Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0