middag o möjs

Har precis avnjutit en god middag med hela familjen och även fast jag är stormmätt så sitter jag här o äter lite godis, måste ju hinna äta upp de innan imorn för annars måste ja ju vänta en vecka innan ja får de och de klarar ja aldrig. Sååå de är bara att fortsätta, vilket inte gör mig alls mycket ;)

Innan vi åt degade jag mest runt här hemma, var på Maxi igen med Limp, köpte lite grejor jag och mamma glömde. Jepp. Ska försöka komma i säng tidigt idag eftersom de är jobb imorn, men ja vill ha en film att glo på nu ju, skulle va möjsigt.. Men de har ja ju ingen.. Kanske ska be Limpan hjälpa mig lite med mattematiken? Känns dock lite trist så här en fredagskväll. Har inte vart hemma så här en hel kväll på jättelänge känns de som! Va gör man? Blir så uttråkad.. Börjar tvivla på om ja kan vara hemma imornkväll med utan att dö av tristess, känns skönt ikväll, men imorn med!? Aja den som lever får se vad som sker./Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0