NU är den här

Precis efter mitt tidigare inlägg i morse så hände det nåt helt fantastiskt! Det plingade på dörren och de visade sig att de va en snubbe från posten som skulle lämna ett paket, och i paketet fanns inget mindre än min mp4spelare eller vare nu är! Gissa om jag blev glad, trodde de skulle ta typ en månad eller nåt innan den skulle komma, men de gick på en vecka o en dag. Vart ite kallabalik här när de kom bara för ja höll på o steka pannkakor och så var de typ 10 minuter kvar tills matten började o så...

Nu då iallfall när jag utforskap alla funktioner finns det både + och -
-
De är en fläck innanför skärmen..
Jag fattar inte hur man får in en film
Ena hörluren glappar
Den va jämt lite tjockare än väntat

+
De fanns spel, bland annat tetris på den
De fanns radio
De va väldigt bra bild



Japp thats it. Nu ska jag pilla lite mer med den innan de är dags för tränig./Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0