prommenix & hårinpackning

Nu sitter jag här alldeles nyduschad o fräsh med hår inpacknig i håret. Ska väl vänta en halv timma eller så innan jag duschar ur de : ) Under tiden kikar jag på Gossip girl, har redan sett de, men de är så bra så de skadar inte att se de igen!

Duschen var riktigt välbehövlig för jag var ute och gick med Emma förut och de va så varmt ute att jag vart alldeles svettig. Det var en trevlig prommenad och de va skönt att vara ute, man får ta vara på vädret. Nu skulle ja egetligen behöva göra lite mattetal eftersom ja fortfarande inte har gjort de, men ja hann aldrig be Linda om hjälp och utan hjälp är de ingen ide att kolla så de får väl gå åt helvete med matten redan istället. Gött de.

Snart är de Greek :D Haha har blivit alldels beroende av de!/Maggan

I love life



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0