resume

Hellooo kära läsare.
Kom precis hem från en liten kort spontankväll med bruttorna. Började med att jag och Emma tog en prommenad, sen joinade Anna och vi gick till nån inflyttnigsfest hos några okända. Va den kortaste vistelsen ja haft på en fest, kanske 5 min totalt gav vi den och gick istället vidare in mot stan, där var det dödare än på kyrkogården kan jag ju snabbt medela då bara. Men då bestämde vi oss iallafall för att gå in på China garden för att köpa nåt, blev lite desär bara för ingen var direkt sugen på mat vid 22 sådär. Mysigt o sitta där inne ett tag iallafall =)

Sen när ja o Emma skulle gå hem höll mina tår på att gå sönder så jag fick ta av mig skorna sista biten, får se hur de ska gå imorn! Imorgon förmiddag blev det även bestämt att vi ska åka till Presterud o kolla på fotboll, lite derby sådär mella varnans vingar och villastan ska bli kul de med! Skulle ha kollat på några fräsha One tree hill avsnitt nu vare tänkt med men de funkade visst inte o spela upp på datorn o ja orkar inte hämta en dvd sååå de får vänta tills imorn, eller på söndag helt enkelt!/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0