Roligaste träningen ever

Hallå ja. Blev aldrig att jag åkte till Johannes, istället åkte jag ut och övningskörde. Körde med pappa för första gången och han var verkligen en fenomenal körlärare! Förstår varför inte Linda behövde så många körlektioner, nu ska vi inte överdriva kanske, men de va kul iallafall och de gick relativt bra om man bortser från vissa detaljer... 



Körde vidare direkt till träningen och de va nog den roligaste träningen sen jag började spela basket för ca 5 år sedan! Iallafall en av de roligaste, vi hade nämligen en tränare från Örebro som typ tränade deras div 1 herrlag eller va de va och han va kalasbra och vi lärde oss jättemycket. De va första gången på länge som jag tänkt att jag inte ville sluta när ja kollade på klockan. Ja de var verkligen tur att ja gick på träningen idag! =) Var nog egentligen variationen som gjorde de så kul, jag är verkligen i behov av ständig variation!

Imorgon är det fredag och då är det kortisdag i skolan sen kanske ja o Emma ska UFa jämt lite och på kvällen vet ja inte vad som sker. Jag ska nog käka nåt gott iallafall ;) Ska bli skönt att inte jobba lö också! Och på tal om de fick ja lite lön från sommarjobbet på Pärlan idag, blev mer än ja trott o de är alltid lattjo!

Nu ska ja nog kika lite GG blev inget maraton igår så god natt till er som ska sova/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0