Stolt som tuppen

Blev ingen träning idag. Känner mig som värsta svikaren nu bara för de, jag är verkligen dålig på att säga nej! Nåt så bedrövligt, men de är väl inte direkt min skyldighet att åka iväg o träna när jag inte ens spelar match.. Istället för att ödsla 3 timmar av mitt liv på träning var jag ute o sprang i ca 25 minuter istället, känns ju lite mer smart. Gick iallafall sjukt bra och jag måste bara få skriva det, för jag blev verkligen förundrad över mig själv! Älskar när de känns så där bra, som att krafterna skulle räcka ända ner till Berlin! (Berlin av alla ställen? haha drog till med nåt..)

Ja minsann, nu sitter jag bara här och dödar lite tid istället. Finns massa andra saker jag skulle kunna göra istället men jag känner inte för de.. Ska nog läsa lite i min bok Pärlan sen, ska snart vara utläst men jag hatar verkligen att läsa! Jag avskyr de verkligen.. Je je ha en trevlig kväll./Maggan


I love life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0