Studentmössor

Fick nån broshyr  på skolan idag om studentmössor och sånt och nästa vecka ska vi pröva mössor, de är nu man börjar fatta att vi faktiskt ska ta studenten 2009!! De är snart!! Helt galet :D Fanns massa tröjor o grejer man kan köpa samt massa utsmyckningar till mössan, allt bara för att man ska göra av med massa pengar.. :P


Men det blir ytterligare några veckor att kämpa sig igenom dock. Och måndagarna är utan tvekan de värsta, men idag vare ändå helt okej, kollade på film o sådär. Och tro de eller ej hörrni men när jag kom hem så var jag en film rikare, Made of honor var färdig och jag kan inte riktigt bestämma mig om ja ska vänta med att kolla på den eller om ja ska kolla nu. Ja de är såna svåra beslut jag måste fatta.. Sen ska jag nog iallfall med till Karlskoga o träna och efter de ska jag väl sova för jag är redan nu trött såklart./Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh det är väll den filmen med han från Grey's? Den vill jag se!! :P

2008-09-08 @ 17:38:04
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0