surt..

De suger verkligen att må dåligt! Jag lever i en helt annan värld, en värld där de är jobbigt att ta sig till badrummet och gå på toan. Febern pendlar upp och ner likaså humöret. De är ingen ide att gå o lägga sig nu för jag somnar iallafall inte, blir säkert som inatt med allting... Blää.

Och matte skulle jag behöva göra med för jag vill verkligen inte hamna efter. Alla stressar så jävla hårt i skolan för att slippa läxa typ och jag hatar att be lärare om hjälp och jag hatar att fråga andra så jag är i princip redan körd. De där med att vara duktig varade i ungefär 2 veckor, känner redan hur jag sitter och tänker på annat på lektionerna och inte hänger med alls.. Jädrar va jobbigt allt känndes nurå! Imorn har vi iallafall bara 2 lektioner i skolan, jag gillar onsdagar. Japp. /Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0