tecnocrap

Sitter o lyssnar på något jag laddade ner som jag trodde skulle vara en lista med låtar men som var en enda sammanhängande låt på 55 min och 19 sek. Skulle va låtar och så som spelades nere i Napa sommaren 08, visst känner man igen endel, men så himla mycket tecno minns inte jag att de va? Aaa de va lite av en besvikelse iallafall. Vill ha bra musik!!

Annars då så har jag vart på träning nu ikväll, helt okej, fattar bara inte hur träningarna kan kännas jobbigare nu än förut även fast man tränar mycket mera nu :S skumt de där.. Imorn är det fredag, egentligen är jag inte värd att äta nåt gott imorn med tanke på att ja tryckte i mig TRE chokladbollar idag, men va fan ja va superhungrig o de va gratis... :P Annars imorn tror jag Linda skulle komma hem så vi ska väl käka gott och bara mysa till de lite I think :) Shit va längesen ja sträffade henne nu kom ja på! Sen jobbar jag på Ejes på lördag iallafall. Gör mig inte så värst mycket denna helg faktiskt. Känner för att ta det riktigt lungt i helgen bara.

Men innan de är helg har jag ju 2 lektioner kvar i skolan så ja ska nog gå o lägga mig nu./Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0