Tisdag

Thuesday afternon. Sitter här med datorn i knät och kollar på One tree hill. Och resten av dagen har jag bara varit i skolan, var på Folkets hus och kollade på "debattboxning" med Dogge doggelito på Psykologin. Annars har de inte hänt nåt särskillt. Jag och Emma var nere på stan efter skolan, fick väl inte så särskillt mycket gjort kan jag väl inte påstå :P Skulle väl behöva komma igång med vårt företag och så, men nu har vi ett problem igen, vi har 2 olika idéer och kan inte välj vilken vi ska ha! Haha, förut hade vi inget att göra och nu har vi 2 som vi båda gillar.. Så vi får väl se vilket det blir och det kan jag väl medela någon gång i framtiden när vi vet mera.

Vet inte riktigt hur de blir med träningen idag, har skiiiitont i mitt högra knä :/ Men jag får väl stå ut! Men de är ett tag dit så nu innan de ska jag nog sova lite och sedan läsa i min o Emmas företagspärm som jag släpade med mig hem. Yes./Maggan

I love life


Kommentarer
Postat av: Anna

du ska ju INTE sova på eftermiddagen, pucko! när ska du lära dig? ;)

2008-09-16 @ 18:34:02
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0