Torsdag, snart fredag :D

Internet sviker mig, mp4an sviker mig, man ska aldrig lita på elektronik! Men ja har fan betalat för skiten och jag vill att de ska fungera... Visst de handlar väl om att jag är otekniskmen ändå...Och jag är sötsugen som FAAAN!!! Men jag ska inte falla för några frestelser, bara en dag kvar nu. Ush va hemskt att jag är så beroende. Men bara man kommer iväg på träning så brukar allt bli bra : ) Borde egentligen inte träna för jag har fått ont i halsen igen men jag har inget bättre för mig.

Måste bara tillägga att våran Info&layout lärare är den knepigaste personen i världen, idag fick vi göra exakt vad vi ville igen o när de va 20 min kvar sa hon att vi kunde gå och aa ja vet inte vad.. Men jag och Emma har iallafall kommit på en idé till UF nu, fasst de är väl fortfarande inte 100 procentigt.. Aja de löser sig nog. Nu ska jag käka lite, rökt Makrill och potatiskroketter. Speciell kombination, men ja var så sugen på just de 2 sakerna :P Var nämligen på Coop med moder nyss, körde dit och till lite andra ställen. Kommer aldrig bli bra på att köra bil, de är en sak som är säker!/Maggan

I love life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0