LÖÖRDAG

God morgon.
Idag är det lördag igen då. Är soligt  ute så jag ska väl ge mig ut på en löprunda strax tänkte jag, men jag är så trött så jag kommer nog inte ens orka till grannhuset.. Kom hem redan innan 1 igår men jag somnade inte på hela natten kändes de som och ja hatar när de blir så :(

Gårdagen var iallfall tråkig och jag kännde på ett hat som jag inte så ofta brukar känna. Fy fan vilka människor de finns i världen... Ne de va en wierd kväll. Hade nog vart mysigare om vi bara hade stannat hos Gerd o myst istället.

Idag då så ser väl dagen ut som följande, ska väl ut snart då, sen ska vi äntligen åka o käka på Roma som jag tjatat om så länge nu och sen så ska jag antingen stanna hemma o ta de lungt under kvällen eller så hänger jag med ut, får se. Kommer antagligen va skitkul ute om ja inte hänger med och om jag följer med kommer de bli trist.Verkar ju vara min närvaro som gör de tråkigt ju, eller så är det bara jag som är olättroad../Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Anna

haha det hatet va något av det ovanliga! hahaaha faan va förbannad du var ! ;D

2008-09-13 @ 17:33:33
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0