Kick off med Shan Atci!

Kick ofen va fenomenal! Eller väldigt rolig iallafall för att inte överdriva. Efter lite tid på stan, där jag köpte nya pärlörhängen, ett par leggins och en sjal (bara saker jag var i behov av, duktigt!) så gick vi till Nöjes. De va riktigt snyggt och häftigt där inne och det spelades musik så de dunkade i hjärtat, känndes precis som o va ute! Vi satt o väntade ett tag och tillslut började allting, kom upp lite folk på scenen och efter några minuter presenterade dom "huvudattraktionen" Shan tha man!!! Jag älskar Shan the man och han är så sjukt rolig. höll på o garva ihjäl mig.. Aa de va riktigt kul, sen var de lite fikapaus då de bjöds på chokladboll, festis o frukt. Efter de va de ytterligare lite underhållning o snack och som avslut blev de raketer, glitter o fallande ballonger. Maffigt.



Efter att de va slut gick vi ytterligare en sväng på stan, nu mest lite rundstrosande. Försökte få inspiration till vårt företag, vilket kanske inte gick så megabra kanske, men men en vacker dag ska vi nog hitta på nåt! På tåget hem träffade vi Lalla och Anki, och jag fattar verklgien hur man orkar pendla till Karlstad varje dag!

Nu sitter jag här och försöker aktivera mitt Csnkort som ja fick på posten idag, men de verkar visst omöjligt. Står bara att ett fel uppståt, tänk liksom om jag är en av de 5 som har en vinst på mitt kort!!!!!! 8200 nudlar hem i brevlådan skulle ju inte vara fy skam till exempel!/Maggan



I love life

Kommentarer
Postat av: Anna

HAAH SHAN DA MAN ! nu är du väl lycklig maggan! :P fick du se hans snygga ass igen också då :P!

2008-09-18 @ 20:13:33
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0