Självkänsla

Ne de blev varken godis eller glass idag, vilket jag är stollt över. Har istället vart ute o gått, kollat på tv, läst och skrivit lite på en uppsats om självkänsla och självförtroende. Intressant med sånt där om självförtroende tycker jag.

Just nu är jag inte de minsta sugen på Karlstad imorn.. Absolut inte kickoffen.. Är så jävla trött på UF redan bara för att vi inte kommer överens om vad vi ska göra, jag vill komma på något som man verkligen verkligen vill sälja! Men de vikigaste är väl iallafall att komma igång nån gång. Ska picka upp Gerd vid 10imorn och då ska vi väl in på Panduro o lite såna ställen o kika innan kl 13 och så har jag massa andra saker jag vill leta efter! Till exempel

Klänningar
Leggins
Pärlörhängen (åter igen)
Skor

Mascara
Sjal


Kollade föresten på Gossip girl förut, och jävlar i havet som folk säger nu för tiden, va bra de är!/ Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0