prylar är kul

Nu har väntan börjat! Ipoden är betald och nu är det bara att vänta på att den ska dimpa ner i brevinkastet. Kan ta upp till 3 veckor dock.. Jag längtar som en dåre :D Jag älskar nya saker, speciellt saker som är elektriska så man kan leka med dom o ha sig.

Och min eftermiddag blev ganska exakt så som jag tidigare skrev att den skulle bli, bjöd även på lite feber men sån tur va så har den gått ner igen. Nu är det bara min hals som äter upp mig innifrån! När jag ska sova sen ska jag nog somna till tvn, de är ju så sjukt skönt, men förut har jag aldrig kunnat göra de eftersom att man ändå måste stänga av den sen mitt i natten.. Men i helgen lärde jag mig att man kan sätta på sovläge så tvn stänger av sig själv! :P De är ju helt fantastiskt vilka finesser det finns som man inte vet om..


Ännu en pryl som är rätt nice är våran automatiska fiskmatare! Den ger fiskarna mat några gånger om dagen och jag tror de är dags snart för nu står dom ivrigt o väntar där uppe i hörnet! Ingen höjdar bild men ja orkar inte resa mig ur soffan..

/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0