Värsta natten på länge..

Nu ska jag berätta de härliga detaljerna om min natt för er. höhö... Det har varit den värsta i mitt liv! Jag var tvungen att ligga på rygg hela natten, och jag avskyr att ligga på rygg och så fort jag vände jämt lite på mig så började de rinna ur näsan, ögonen och munnen. Munnen, ja vet ja fattar inte heller varför! Men iallfall så vare hemskt.. Och jag kollade på klockan sista gången 02.02 så nån gång vid halv 3 tiden somnade jag väl äntligen och så vaknade jag ju såklart innan halv 9 imornse.. De är så grymt synd om mig, ja vet!

Börjar skolan halv 12 idag och innan de måste jag laga mat eftersom jag inte har lunch i skolan idag.. Ja vet verkligen inte vad man kan äta för mat?! Köpte ett paket köttfärs igår så de får väl bli spagetthi o köttfärssås, som vanligt... Eller mackor.. Eller gröt kanske? Aja de märks väl va de blir./Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0