vart tog måndagen vägen?

Idag vet jag inte riktigt vart dagen har tagit vägen. Va i skolan till typ halv 3, hade inte den sista lektionen. Älskar sådanna besked. Sen när jag kom hem minns ja inte riktigt vad jag gjorde? Typ åt lite, läste, kollade på tv och vipps så var klockan tid för träning. Åkte till Brogårn och sedan vidare till Karlbergshallen i Karlskoga där vi tränar på måndagarna. Tränade till kvart i 9 och nu är jag hemma. De börjar verkligen bli tugnt att åka iväg på träningarna för jag tycker inte de är så kul, men de känns alltid så skönt efteråt och så hemskt tråkigt är de inte när man väl är där!

Helt nerkörd i utolandsträsket är jag nu igen.. Hade ju en lugn period där ett tag, då jag bara var inne på ressidorna en gång om dan ungefär, nu är jag galen igen. Kollar resor överallt, hela tiden. Detta även fast jag vet att ja inte kan åka någonstans än innan sommarlovet egentligen! Aa de är ett starkt intresse jag har, att leta resor utan att kunna boka, som att gå o shoppa utan o ha med sig pengar../Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0