7 fakta om mig

1. Jag har 2 mål innan studenten, att inte skaffa en pojkvän men att däremot ta körkort.

2. Jag har extremt svårt för att komma ihåg saker. Men jag har lätt för namn och ansikten och att känna igen folk på långt avstånd!

3. Jag kan verkligen vara en riktigt äcklig liten bitch ibland, säga exakt vad jag tycker och bara vara allmänt dryg. Många vet antagligen redan om detta, men de ni kanske inte visste är att jag vet om det väldigt väl själv också.. Men jag kan också vara jävligt snäll..

4. Jag brukar sätta på sorjliga filmer som Dagboken bara för att få gråta en skvätt.

5. Jag tycker att jag har väldigt bra lokalsinne och är inte rädd för att åka till en storstad själv.

6. Jag älskar att resa, kolla resprogram, läsa resenyhetsbrev, resetidningar, resesidor och upptäcka nytt!

7. Jag är väldigt, väldigt kräsen.. Tröttnar snabbt på de mesta och de flesta. Jag vet att jag måste bättra mig för att klara mig i livet faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0