Årets första pinnglass!

Hola!

Är åter hemm efter en dag i skolan med endast 2 lektioner uppdelade mellan 09.50 och 15.55. Men mellan de två lektionerna så åkte jag, Johannes, Mikael och Madde ut till Skärgården först för att köpa glass, men de va ju stängt där så vi åkte till Maxi istället och de blev en Strawberry white för mig som årets första glass! Ruskigt gott.


Sen hann jag även med att köpa en blomma som antagligen kommer få pryda min balklänning och sist men inte minst blev det gymmet. Tänk vad man hinner med mycket.. På natur och frilufsliven fick vi ligga på tjockmattor och lyssna på avslappningsmusik. Gillar den där kursen mer o mer.. Har dock bara 1 lektion kvar, sen är det prov och sen är den slut. Börjar märkas att de bär av mot slutet nu..

Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar den glassen! :)

2009-04-02 @ 19:07:58
URL: http://idamargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0