Årets kock?

Vilken mästerkock jag har blivit! Helt otroligt god mat lagade jag förut, innehållande bland annat köttfärs, champinjoner, lök och färska pastaplattor. Mina egnagjorda recept är ljuvliga, ska nog göra en liten kokbok.

Efter energin jag fick av maten for jag iväg till gymmet för sån tur är så gör inte halsen så ont som de låter att den gör, för allvarligt nu kan ja nätt o jämt prata. Skulle behöva ringa 2 viktiga telefonsamtal, men de går ju inte som jag låter.. Nu sitter jag iallafall här nydushad och nöjd. Har precis börjat lite med att plugga till natur&frilufslivsprovet som äger rum nästa vecka, jag ska få bra betyg i den där kursen!



Men klockan 21 börjar min tvkväll så då ska jag mysa till det lite med tända ljus och lite bär tror ja =) Den inleds iallafall med Packat och klart sedan Tonårsliv direkt efter de och sist men allra bäst Ballar av stål kl 21.55. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0