båthämtning

Hallå hallå. Kom precis hem från en cykeltur från Skärgården, årets första men ack så trött jag är på den där vägen. Undra egentligen hur många gånger jag har cyklat den med tanke på att vi haft stugan där sen jag föddes. Inte för att jag cyklade den så ofta de första åren, men ni fattar grejen...

Bestämde mig nämligen för att följa med ut och hämta min båt (ja Linda, vi kallar den så) men de blev ingen tvätt för vattnet är ju så kallt. Båten låg iallafal ute på en ö, vilket den gjort i vinter, så jag åkte hem den och den fick en alldeles ny parkering. Lite närmare stan så nu blir väl mina vänner nöjda o glada. Blir nog finnemang skulle jag tro så nu är det bara att ut o åka :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0