Dagen

Min dag började med frukost på ballkongen och sen satt jag där i nån timma eller så innan jag promenerade iväg mot skolan. Så sjukt härligt väder! I skolan gick vi igenom det sista inför matteprovet som för övrigt är flyttat 1 vecka fram vilket känns väldigt skönt. Sen hade jag muntlig presentation om filosofen Ludwig Wittgenstein och sist av allt var det rättskunskap som stod på schemat.


Dagen gick rätt snabbt trots allt, men nu känner jag mig risig.. Min hals vill inte ge med sig och ja vill fortfarande absolut inte bli mer sjuk! :(

Men men, nån träning av något slag blir det inte iallafall... Så vad ska jag då hitta på? Måste ioförsig plugga, har prov i internationell ekonomi på torsdag.. Kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0