Får inte bli sjuk!

Jag får inte bli sjuk!! Kände mig jättedålig inatt och i morse, men under dagen har jag inte mått alls dåligt, men nu börjar de smyga sig inpå igen.. Jag får inte bli sjuk nu till helgen och lovet o allt =( Har hela helgen planerad trots att de bara är måndag och de ska minsann inte behöva bli några ändrigar på de!

Maten för övrigt blev kanon måste jag bara tala om för er som ivrigt suttit o väntat på de! Är ju riktigt kul att laga till nåt sådär då och då =) Får passa på när man fortfarande bor hemma så jag har råd hehe. Hade nämligen fel angående brevet från skatteverket, 800 i restskatt... Mindre kul.. Ja ska flytta till en skattefritt land!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0