Fredag den 3dje april

Det blev allt en bra fredag de här. Skolan avklarades snabbt och gullig som jag är så bjöd jag ju på muffinsar på klassrådet precis som jag lovat vilket lätt hade lett till betygshöjning om jag hade haft Hans som lärare ;)

Efter skolan gick jag och Emma till Paus och tog fredagsfikan, blev en kycklingbaguette utan de äckliga kletet. Gott vare. Efter några timmars span och tjat gick vi till Maxi för att köpa godis så de som nu återstår ska jag nog svnjuta framför en film lite senare =) Men först ska vi visst äta kräftor här hemma, varför vänta tills i sommar liksom...

Och ett litet PS. Jag är trött på folk som man inte kan lita på, jag har redan svårt för att lita på folk och komma folk nära, de gör inte saken bättre när man blir sviken gång på gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0