God morgon

hallå hallå. Blev en hektisk dag igår och när jag kom hem var jag så trött så ja nästan somnade på toaletten..

Trodde jag skulle sova bort halva gårdagen men istället gick jag och Amanda ut på en promenad, perfekt att ha en granne att ta spontana promenader med i vårsolen =) Sen gick jag och Mattias till Charlies och köpte kebab, jag orkae inte laga nån mat här hemma och var ruskigt hungrig. Vi tog med oss de o satte oss i hamnen, hade vi tänkt så långt att vi hade bestick med oss? Givetvis inte så vi fick gå tillbaks igen och jag har verkligen grymma skavsår.. Men tillslut fick vi äta och de va lika gott som vanligt. Att jag sedan skulle till Louise och trycka i mig godis på de här är ju en annan femma, har aldrig känt mig så otroligt onyttig! Men hos Louise var det riktigt trevligt iallafall, men jag får väl lov att be om ursäkt för att jag var så trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna hela kvällen.. hehe..



Idag har jag ingenting planerat och de känns skönt =) Hitills iallafall, sen kommer jag bli uttråkad antagligen.. Men nu kom jag på att jag måste gå och handla iallafall, hmm vad ska jag laga för mat idag tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0